Mednandrerinfo fremside.jpg

Medvandrertjenesten i Narvik Misjonskirke

I Misjonskirka har vi et tilbud om ”Medvandrertjeneste”, som er en form for sjelesorg/samtale-tilbud.  Vi lever i en tid der mennesker er utsatt for store krav, forventninger og høyt tempo. Enkeltindivider og familier opplever stort press.  Alle har vi i perioder av livet behov for å snakke med noen om vanskelige tanker, vanskelige valg og lignende, både i forhold til Gud og mennesker. Noen ganger trenger vi enkelt sagt bare å få sette ord på livet slik det er, nederlag, knuste drømmer, selvbilde, skam, kort sagt snakke sant om livet. Da kan det være godt å snakke med noen som ikke er nær venn eller familie, men som har taushetsplikt.

Medvandrertjenesten bygger på at vanlige mennesker kan være gode medvandrere for hverandre ved å lytte, være tilstede og be sammen. Vi som er medvandrere i Narvik Misjonskirke vil gjerne gå noen skritt sammen med deg og med Jesus. Medvandrerne er mennesker med livserfaring og troserfaring, som er gitt tillit i oppgaven. Taushetsplikt er en selvfølge.

Ta gjerne kontakt, enten i forbindelse med gudstjenestene eller per telefon eller mail, så vil vi videreformidle kontakt med en av medvandrerne.

Kristina Häger (leder): Mob 928 66 156

Ingrid Lindberg: Mob 911 45 128, ingrid@narvikmisjonskirke.no