Back to All Events

Babysang i Narvik Misjonskirke (Høsten 2019)

babies-playing-instruments.jpg

18.sept - 13.nov 2019

Vi er klare for en ny runde med Babysang og ønsker alle gamle og nye «babysangere» velkommen!

Vi starter opp onsdag 18.september og avslutter onsdag 13.november. Søndag 17.november blir det avslutning der alle "Babysangerne" er invitert på Alle Sammen-gudstjeneste i Misjonskirka kl 11.00.

Babysang er en del av trosopplæringen i Narvik Misjonskirke, og er et tilbud for barn i alderen 0-18 mnd sammen med mamma eller pappa. Sang, bevegelse, rim og regler styrker kontakten mellom foreldre og barn og stimulerer barnets musikalske utvikling.

Program:
11.00: Babysangen starter
11.30-12.30: Lunsj og lek

Babysang er et sosialt treff der vi synger med den stemmen vi har. VI ønsker også å legge til rette for at dere som foreldre kan treffes og barna kan leke. Etter sangstunden serverer vi kaffe/te og en enkel lunsj. Det koster 50 kr per gang, og betales kontant eller med vipps.

Du kan starte opp når som helst i løpet av høsten og komme de gangene det passer. Men, husk å meld deg på i forkant av hver gang på arrangementet på Facebooksiden, linken finner du her.

Nytt arrangement legges ut hver søndag kveld. Det er plass til 25 stk hver gang, så når det er 25 påmeldte betyr det at ukens arrangement er fullt. Hvis du blir forhindret i å komme er det viktig at du melder deg av arrangementet før onsdag, slik at andre kan få din plass.

Spørsmål kan rettes til Ingrid Lindberg enten på tlf/sms 91145128 eller på epost ingrid@narvikmisjonskirke.no

Misjonskirka ligger i Dronningens gate 55, bruk hovedinngangen i gate 2. Det er god plass til barnevogner inne;)

Datoene for babysang høsten 2019 er som følger:
18.sept
25.sept
2.okt
(9.okt IKKE Babysang da det er høstferie på skolene)
16.okt
23.okt
30.okt
6.nov
13.nov
Søndag 17.nov inviteres alle "Babysangere" til avslutning for høstens Babysang med "Alle Sammen"-gudstjeneste i Misjonskirka kl 11.00

Velkommen :)