Givertjeneste

Det meste av Misjonskirka sine inntekter er frivillige gaver. Vil du være med å GI?

Gaver til menigheten gir skattefradrag opp til 25 000 kr (2023).

Bli fastgiver!
Dersom du ønsker å bli fast giver følger du denne lenken og fyller i de påkrevde feltene. Dette er den foretrukne måten å gi på siden du automatisk får skattefradrag for gaven, du er med på å gi menigheten en forutsigbar inntekt og mengden administrasjon minimeres.

Gi et engangsbeløp
Du kan gi en engangssum til arbeidet ved å overføre penger til menighetens kontonummer 4520.06.05342, og merke beløpet med ”Gave til menighetens arbeid”.
Du kan også gi en gave med Vipps. Vipps-nummeret er #13298. Unngå å gi større beløper med Vipps siden en andel av beløpet går bort i avgifter.

Hvis du har noen spørsmål kan du ta kontakt med Per Persson på mail okonomi@narvikmisjonskirke.no eller Ingrid Lindberg på ingrid@narvikmisjonskirke.no

2000x2000Norske%2Bpenger.jpg